2023-2024

Utoljára együtt osztálykiránduláson a kilencedikesek

Az utolsó alapiskolás osztálykirándulásunk június 23-25. között felejthetetlen élmény volt.

Utunk a pozsonyi főállomáson indult, ahol felszálltunk a Poprád felé tartó vonatra, majd ott átszálltunk a tátrai elektromos vasútra, amely egészen a szállásunkig, Tátraerdőfalváig (Tatranská Lesná) vitt minket. Már érkezésünk után is beiktattunk egy rövid túrát. Felvonóval a Lomnici-csúcs lábáig mentünk, itt körbesétáltuk a Kőpataki-tavat, gyönyörködtünk a kilátásban, majd lefelé is a felvonót (mondjam inkább: levonót) választottuk, hogy vacsorára visszaérjünk a szállásra. Este tüzet gyújtottunk, és meggrilleztük a vacsoránkat. Utána pedig már a tévéképernyő előtt izgultunk a magyar válogatottért.

Másnap reggel kipihenten várakoztunk a szálloda előtt, kellett az energia, mivel kirándulásunk legnagyobb túrája előtt álltunk: a Téry-menedékházat vettük célba. Utunk nem volt egyszerű, folyamatosan felfelé haladtunk a köves terepen, de biztonságosan megérkeztünk a célunkhoz. Útközben megnéztünk pár vízesést, illetve érintettük a Zamkovszky-menedékházat is. A visszafelé út már egyszerűbbnek bizonyult, tartósan lefelé mentünk.

Kedden a pihenést választottuk a Poprádi AquaCityben. Sokat csúszdáztunk, és élveztük a vizet. Délután összeszedtük dolgainkat, búcsút mondtunk a Tátrának, és felszálltunk a hazafelé tartó vonatra.

A kirándulás tökéletes befejezése volt az alapiskolának, rövidesen el is ballagtunk, búcsút intettünk egymásnak.